Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Drömmar

Kategori: Allmänt

Häromnatten drömde jag att jag trivdes med mig själv, rent kroppsmässigt. Dock såg min kropp annorlunda ut i drömmen. Jag var givetvis smalare och så hade jag grymt snygga tuttar, haha. Jag kände mig snygg och fick även den bekräftelsen av min omgivning. I was attractive as fuck. Men det var ju bara en dröm. 


Har drömt mycket skit på sistone, vilket i och för sig inte är något ovanligt. Jag brukar nästan ha mardrömmar varje natt, men det har mestadels handlat om död eller att bli jagad, de drömmarna har varit mer obehagliga kan man säga. Men de senaste veckorna har jag haft en annan typ av mardrömmar, drömmar som känns mer verkliga på något sätt. Jag drömmer om skoltiden och om nuvarande relationer med människor. I dessa drömmar blir jag illa behandlad och jag blir sårad varje gång, på ett eller annat sätt. Känslan jag har när jag sedan vaknar är väldigt jobbig i och med att drömmarna känns så verkliga. Jag känner att jag blir väldigt känslomässigt påverkad av dem, och känslorna sitter kvar hela dagen. Visst, det är "bara" drömmar, men det är svårt att bara tänka så. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: