Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Sommarkroppen

Kategori: Allmänt

Media är flitiga på att tipsa om hur man på bästs sätt ska gå ned i vikt o.s.v. men nu på sommaren är det fan ännu värre.
"Såhär gör du för att få sommarkroppen"
"Inte hunnit fixa sommarkroppen ännu? Vi hjälper dig"
"Anna gick ned 10 kg på 3 veckor, se hennes förvandling!"

OCH SÅ VIDARE....

Så härligt att bli mer påmind än vanligt om hur ful och oduglig man är. Jag vet redan att jag är oattraktiv, för det får jag redan bekräftat, men nu är det ännu värre.

Fan, så uppskattad man känner sig. Riktigt fin, snygg, vacker o.s.v.

Hatar värmen. Måste gömma mig i täckande kläder och svettas ihjäl. Tårarna rinner och ångesten är på topp. Synd att jag inte är tillräckligt modig för att ta livet av mig, eller för att göra mig illa. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: