Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Nov. 09, 2013

Kategori: Allmänt

Jag har sådan jävla ångest. Känner mig så otillräcklig; bara jag känns så fel. Och jag tänker "Inte konstigt att folk slutar prata med mig. Eller umgås med mig." För det visar ju att jag har rätt, eller hur? Det är mig det är fel på. Har alltid, mer eller mindre, känt mig illa till mods bland folk. Jag är så konstig; gör eller säger saker och folk bara tittar på mig för att sedan ignorera. Ända sedan barnsben har jag varit ängslig och känt att jag kommer göra fel, eller inte passa in någonstans. Och jag känner mer och mer att det är så det är.

Jag önskar att någon förstod mig.
Och fan vad jag vill svära och skrika åt er som jag trodde var mina vänner. De jag kunde förlita mig till. Fan ta er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: