Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

"Du var finare förr"

Kategori: Allmänt

Hela kvällen har varit skit. Har haft sådan fruktansvärd ångest. Har varit tvungen att stanna upp, och försöka lugna ned mig för att inte bryta ihop inne hos brukarna på jobbet. Och imorgon är det 22 ti
mmars kryssning. Känner ångest inför det med på nåt sätt. Bokade ju den för att komma iväg från allt, men ja... jag vet inte.
Jag orkar bara liksom inte med mig själv. Hetsäter i mängder dagligen, mina kläder är alldeles för små - även "tjockis-kläderna". Och då är det illa. Vill inte väga mig eftersom jag inte klarar av det. Men nu ligger väl vikten på ca 80 kg. Har aldrig vägt så mycket. Maxvikten förr låg på 65 kg liksom och det var i tonåren när jag gick i åttonde klass, i gymnasiet så hamnade jag ju på 50 kg vilket var perfekt. Fan ta allt bara. Fan fan fan.


"Du var finare förut"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: