Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Make me skinny

Kategori: One of those crappy days

Det har känts så jäkla hopplöst, så i ren desperation beslutade jag mig för att beställa hem bantningsmedel. Ett som sägs innehålla naturliga ämnen, och utan biverkningar... Jag vet att det egentligen inte är någon sund lösning, men just nu känner jag bara att jag måste gå ner i vikt. Kan inte ha det såhär. Jag menar, ett BMI på 28 räknas som ju övervikt. En gång i tiden hade jag 19 i BMI....

Kommentarer

  • coffesmokesdietcokes.blogg.se säger:

    får man fråga vad det var du beställde hem? =)

    Svar: Tarazine heter det! :)
    mindagligakamp.blogg.se

    2013-06-15 | 14:13:46
    Bloggadress: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: