Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Not good enough.

Kategori: One of those crappy days

Efter en månad, fick jag äntligen min hemtenta betygsatt. Jag har varit nervös för att inte bli godkänd, och nu när jag blev godkänd så kan jag inte påstå att jag känner någon form av lättnad. Snarare besvikelse. Tentan var inte tillräckligt bra för ett VG. Jag tyckte ändå att jag hade fått med en del, men uppenbarligen inte. It was not good enough, for me. Tänk om jag kunde lyckas någon gång i alla fall. Vill nästan lägga av med kursen för att jag inte vill skämmas över ett dåligt slutbetyg. Visst, visst, det är svårt att få högsta betyg på universitetsnivå... men andra verkar ju klara det. Varför inte jag? Nae, jag är inte tllräckligt bra. Fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: