Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Jag vill bli fri

Kategori: One of those crappy days

Jag borde göra saker som piggar upp mig och får mig på andra tankar. Men jag vet inte vad det skulle vara. Helt ärligt alltså, jag vet inte. Allt gör bara ont och mina negativa tankar är hela tiden närvarande. Det hela blir så frustrerande att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag kan inte sitta still eller något, utan jag vill slå in mina knogar i väggen eller något så att jag får ont och kan tänka på det istället.

När ska det här kriget upphöra? Det tar sönder mig.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Sv. Tack så mycket, ska du säga! Du verkar ha gått igenom en hel del efter vad jag läser i din blogg. Kämpa på, Kram!

    2012-05-30 | 08:40:01
    Bloggadress: http://pastmodernfuture.devote.se

Kommentera inlägget här: