Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Helvete

Kategori: One of those crappy days

För några veckor sedan fick jag reda på att det finns ett läkemedel vid namn Reductil som skrivs ut till överviktiga som har problem att gå ned i vikt. Jag skulle aldrig få det utskrivet, men internet finns ju... right? Har läst om läkemedlet varav anledningen till varför jag inte vågat köpa det. Det finns för många biverkningar. Samtidigt är jag så desperat så att jag nästan väljer att köpa det ändå. Fan, gå ner 2 kg eller mer på en vecka... det vore så jävla skönt, med tanke på vilket fläskberg jag har blivit. Och nu när det är varmt, och man har mindre kläder på sig... jag mår ju fan bara dåligt av att veta att jag syns. Så äckligt. Jag är desperat och så ångestfylld så jag vet fan inte vad jag ska göra. Helvete.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: