Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

WHAT DO I DO?!

Kategori: One of those crappy days

Nu har verkligen mitt humör och allt sjunkit till botten. Precis som under hösten, så har jag en stor klump i magen och helst vill jag bara sova bort dagarna för att jag inte orkar tänka. Under en period nu så har jag väl mått helt ok; mest på grund av att jag valt att inte tänka på det jobbiga och mörka. Men nu känns det som att en stor bomb har släppts över mig, för ingenting känns bra. Jag känner mig osäker och desorienterad, för just nu vet jag inte riktigt vad jag ska kämpa för. Allltså, vad ska jag uppnå? Lycka? - Ja, vad är lycka då? Bli frisk? - Hur då? Ingenting verkar fungera. Återigen har jag en stark känsla av hopplöshet.

MEN! Istället för att avsluta detta inlägg med alltför mycket negativitet så tycker jag att ni ska se den här otroligt komiska videon. Hoppa till 0:25 och börja kolla därifrån; ungefär så känner jag mig!

http://www.youtube.com/watch?v=H4w0_n1Yras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: