Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

shitty, crappy, stinking, rotten, fucking lousy day.

Kategori: One of those crappy days

Vädret är vackert, och snart ska jag bege mig ut på en långpromenad med en kär vän. Ändå känner jag bara "vilken pissig dag". Fan, två månader har passerat sedan jag började träna, TVÅ! Och ändå händer det inget. Jag har fått mer muskler, men midjemåttet har inte minskat ett dugg. Ooooh, vad motiverad jag blir! Får väl börja äta mycket mindre och promenera massor som jag gjorde för två år sedan. Det funkade ju bra, trots att det inte var nyttigt för kroppen då jag tappade massor med muskelmassa. Men, jag blev i alla fall smalare. Nu blir jag ju bara äcklad när jag ser mig själv. Just nu känner jag bara att jag fortsätter att misslyckas på flera områden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: