Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

PROGRESS! ... not

Kategori: One of those crappy days

Nu har jag tränat sedan slutet av januari. Jag tyckte mig se lite resultat, och tänkte att "det här går nog framåt". Igår försökte jag dra på mig mina favoritjeans som jag inte använt på över ett halvår; det tog stopp vid låren. I dag försökte jag prova två jeansshorts, men även de var svåra att få på sig... Jag ställde mig även på vågen och märkte att jag inte alls gått ned i vikt. Visst, jag har nog byggt upp muskler vilket resulterat i att jag inte gått ned, men jag trodde ändå att jag hade blivit lite smalare. Men icke. Detta bör motivera mig ännu mer, men det är knappt att det gör det alltså. Jag har försökt och försökt, men det går åt helvete. Förut gick det ju så jävla bra när jag tränade? Åh. får försöka börja springa igen trots att jag lätt får ont. Men det ska nog lösa sig på något sätt. Nästan så att jag vill börja svälta mig, även om jag är väl medveten om att det är ett mycket dåligt val. Men jag får sådan panik när jag ser mig själv, och sommaren är snart här och allt... FAN DÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: