Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

en torsdagsmorgon

Kategori: One of those crappy days

I morse vaknade jag klockan 7, och var jättepigg. Ja, det är väl bra, då sover man inte bort hela dagen liksom. Men jag kände bara att jag inte ville kliva upp. Så jag tvingade mig själv att somna om, för att sedan vakna vid 10 och slutligen gå upp. Jag har haft så mycket blandade känslor i dag; jag känner ilska, besvikelse, ångest osv. Varför, vet jag inte. Det känns som att hela huvudet är helt fullt med massor av tankar, men jag kan inte koncentrera mig på någon eftersom det är så mycket. Detta är väldigt frustrerande, vilket givetvis resulterade i återfall för att jag inte visste vad jag skulle göra. Nu mår jag illa, har ont i magen och hatar mig själv ännu mer.

Jag känner mig ensam.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: