Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Låt 2013 bli ett bra år

Kategori: Allmänt

Jag måste försöka göra 2013 till ett bra år. Eller åtminstone hyfsat.
 
- Jag måste sluta haka upp mig på saker, och ta så illa vid mig när saker inte riktigt blir som jag förväntat mig.
- Jag måste sluta lägga energi på människor som uppenbarligen saknar intresse av att vara min vän, och istället lägga energi på de som fortfarande finns kvar. Även om de inte är lika nära.
- Jag ska kämpa hårdare, och finna det där livskraften som jag behöver för att kunna bli frisk, eller åtminstone göra framsteg.
- Jag måste undvika att spendera så mycket tid liggandes i sängen i ett mörkt rum och istället ta en promenad eller träna.
- Jag måste försöka sluta med mitt destruktiva beteende som inkluderar att äta så mycket att jag får andningssvårigheter och knappt kan stå upp rätt.
- Jag måste gå ner i vikt. Jag måste åtminstone tappa hälften av de 15 kilo jag gått upp.
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gott nytt år <3

    2013-01-01 | 11:22:16

Kommentera inlägget här: