Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Jag undrar.

Kategori: Allmänt

Jag känner mig bara jävligt tom och jävligt ensam. Visst, jag har pojkvän och vänner, men jag vet inte... de känns inte lika nära på något sätt. Jag känner inte att jag kan prata med någon, faktiskt. För jag känner mig bara som en riktig jävla pain in the ass som ska vara så förbannat negativ hela tiden. Seriöst, vem orkar höra massa negativa och självkritiska saker om någon hela tiden? Nä, det är nog fan inte många som orkar med. Så jag besparar mina nära och kära all denna belastning, för jag orkar inte med mig själv knappt. Känner mig dessutom lite av en attetion whore för tillfället, då jag faktiskt är nyfiken på vilka som egentligen skulle bry sig - på riktigt - om något hände mig. Jag undrar det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: