Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Fuck off, and die.

Kategori: One of those crappy days

Jag känner mig så jävla dålig och dum i huvudet. I dag har jag verkligen försökt att studera; jag har läst och läst men får inte något nedskrivet. Jag har ingen jävla aning om vad jag ska skriva, och jag ligger redan efter så att det räcker. Jag sitter just nu och skakar och är helt tårögd p.g.a. att jag har så stark ångest och panik. Jag hatar mig. Hatar, hatar, hatar. Det enda jag tänker på är att jag vill skada mig själv för att det känns inte som att jag klarar av något annat. Men lugn, jag tänker inte göra något. Är inte så självisk att jag utsätter mina anhöriga för det.

Ska jag kanske ta och beställa en Tv-serie, film, musik eller kläder som tröst? Nja, alltså...
1. Jag har inga pengar. Min inkomst består av 1 300 kr i studiebidrag (inget kvar) som jag säkert inte kommer att få länge till eftersom jag ligger så mycket efter. Arbetslös är jag också, p.g.a. jag inte har några kontakter över huvud taget och jag har inget körkort :)
2. Jag är för tjock och ful för att vistas i nya kläder :)
3. Jag förtjänar ändå inte ett piss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: