Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Kiss my fat ass, fucking assholes.

Kategori: One of those crappy days

När jag träffade min läkare för ca en månad sedan, kom vi överens om att jag skulle trappa ned på min medicin från högsta till lägsta dosen. Detta p.g.a. att medicinen inte direkt hjälpte mig så mycket. Så, jag börjar trappa ned, och jag väntar, men inte fan får jag någon läkartid så att jag ska kunna få ett nytt recept på en annan medicin. Så, jag talar med min psykolog om detta, som i sin tur ska ta upp det med läkaren och förklara mina symptom, i och med att jag bara har blivit sämre. Häromdagen fick jag ett brev om att jag har läkartid den 22 jävla november. Underbara sjukvård, huh? Jag besöker en läkare och ber om att få byta medicin för att jag inte mår bra, jag trappar ned och blir sämre, och sedan så får jag vänta totalt två månader innan jag får prova någon ny medicin. Yeah, tack för hjälpen, va. Jag bara älskar att må dåligt, och bli sämre. Finns inget bättre. Jävla arslen. Får jag inte hjälp tidigare så vänder jag mig fan någon annanstans för jag orkar inte må såhär. Jag blir ju bara trasigare och trasigare, och det får inte fortsätta. Jag orkar inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: