Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

I feel sick.

Kategori: One of those crappy days

Jag har suttit och kollat på bilder som är mellan 8-13 månader gamla. Jag tyckte att jag var TJOCK då, men det var ju fan ingenting jämfört med nu. Då var jag ju smal?! Jag hade fan ganska snygga ben ändå. Nu är allt borta. Min mage är huuuge, samma med höfterna, låren, och brösten är fulare än någonsin då de tappat formen. Allt är bara jävligt äckligt. Fy fan, säger jag bara. Fan vad jag hatar mig själv just nu. Hur kan jag låta mig själv se ut såhär?

Min ångest är stark. Jag vill slå sönder något. Mina knogar, t.ex. Men boxningspåsen sitter inte uppe, och dessutom så vet jag att det inte tjänar någonting till att slå upp knogarna, som jag gjorde förr. Men det innebär fortfarande inte att jag inte vill.



Hjälp mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: