Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

"good luck"....

Kategori: One of those crappy days

"Du kanske ska ge upp nu och försöka börja må bättre först, innan du tar tag i maten" - Så uttryckte sig dietisten jag träffade igår. Det var en jävla kärring som saknade både förståelse och kunskap. Och jag som trodde att jag skulle träffa en dietist som hade arbetat med personer som haft ätstörningar. Men så var det ju uppenbarligen inte. Jag var så besviken och upprörd i går! Usch, vilken slöseri med tid och pengar! Först var jag på en "utredning" på en ätstörningsmottagning i grannkommunen, som sedan skulle föra vidare informationen till dietisten i grann-grannkommunen. Men den kärringen var ju helt körd i huvudet.  Vart fan ska jag hitta hjälp?! Jag som trodde att jag skulle få det nu.

Ska jag någonsin bli bra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: