Kampen mot mig själv

Detta är mina innersta tankar - om kriget som pågår inom mig.

Yeah...

Kategori: One of those crappy days

I går skickade jag in min hemtentamen. Usch, jag är jätteorolig för att jag inte kommer klara den... men det återstår att se. Nu ligger jag "bara" efter med två uppgifter.

Jag var ute och sprang min 3.5 km runda tidigare. Eller ja, jag sprang inte hela, eftersom tjockis-jag blev trött och fick promenera på några ställen. Blir så besviken på mig själv. Först och främst så är det inte ens långt, och för det andra så klarade jag inte av att springa den non-stop! Fan. JA, jag vet att konditionen förbättras med tiden, men för mig så känns det bara så jävla dåligt med tanke på hur mycket jag tvingade mig själv att träna förr. Jag sket i träningsvärk och hur ont jag än hade, jag körde på ändå. Varje dag.

Jag är så jävla dålig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: